Met Bestand van gewijzigde records aanmaken stelt u een wijzigingsbestand samen voor een andere gebruiker van PC Leden.
U krijgt het volgende venster:
Eerst selecteert u de leden voor wie een bestand met gewijzigde records moet worden aangemaakt.
Als u de bladerknop aanklikt in het veld Ledenselectie, krijgt u een tabel waarin u alle mogelijke groepen leden kunt selecteren, inclusief de selecties die u zelf heeft gemaakt.
Selecteer met behulp van de knop de gewenste ledenselectie en vul waar nodig de voorwaarden in.
Bevestig met OK.
Hierna geeft u in het vak Records aan of Alle records of alleen de Gewijzigde Records moeten worden opgenomen.
In het vak Velden geeft u aan of Alle velden of alleen de Persoonsvelden moeten worden opgenomen.
Geef aan naar welke locatie u de bestanden wilt wegschrijven. Selecteer eventueel met de bladerknop de gewenste locatie op uw pc. Het bestand wordt standaard weggeschreven als XML-bestand.
U bevestigt met OK.
PC Leden geeft het aantal verwerkte records weer.
U bevestigt met OK.