Navigation:  Ledenscherm > Opties > Beheer gewijzigde records >

Bestand met gewijzigde records aanmaken

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Met Bestand van gewijzigde records aanmaken stelt u een wijzigingsbestand samen voor een andere gebruiker van PC Leden.

U krijgt het volgende venster:

 

Eerst selecteert u de leden voor wie een bestand met gewijzigde records moet worden aangemaakt.

 

Als u de bladerknop aanklikt in het veld Ledenselectie, krijgt u een tabel waarin u alle mogelijke groepen leden kunt selecteren, inclusief de selecties die u zelf heeft gemaakt.

 

Selecteer met behulp van de knop de gewenste ledenselectie en vul waar nodig de voorwaarden in.

Bevestig met OK.

Hierna geeft u in het vak Records aan of Alle records of alleen de Gewijzigde Records moeten worden opgenomen.

In het vak Velden geeft u aan of Alle velden of alleen de Persoonsvelden moeten worden opgenomen.

Geef aan naar welke locatie u de bestanden wilt wegschrijven. Selecteer eventueel met de bladerknop de gewenste locatie op uw pc. Het bestand wordt standaard weggeschreven als XML-bestand.

U bevestigt met OK.

PC Leden geeft het aantal verwerkte records weer.

U bevestigt met OK.