Ik sluit hierbij een helpdeskcontract voor PC Leden af. De looptijd is 1 jaar. Deze helpdeskovereenkomst wordt telkens stilzwijgend verlengd met een 1 jaar, tenzij u het contract schriftelijk beëindigt.** Gegevens PC Leden Registratienummer (indien van toepassing) Naam organisatie* Vestigingsplaats* Contactpersoon* Straat* Huisnummer* Postcode* Plaats* Email adres* Telefoonnummer* IBAN* Datum overboeking/rentedatum bank* Plaats en datum* * Verplicht ** Opzegging dient uiterlijk 1 maand voor de vervaldatum bij ons te zijn ontvangen Ik ga akkoord met bovenstaande gegevens en de leveringsvoorwaarden. Wilt u de kosten € 71,39 ( is incl. BTW) overmaken op IBAN: NL33RABO0393200213 t.n.v. Capgemini Nederland BV en vermeld in de omschrijving het registratienummer, anders de gegevens van de vereniging of stichting. U ontvangt separaat een mail omtrent de doorlopende machtiging SEPA.