Ik sluit hierbij een helpdeskcontract voor PC Leden af.

    De looptijd is 1 jaar. Deze helpdeskovereenkomst wordt telkens stilzwijgend verlengd met een 1 jaar, tenzij u het contract schriftelijk beëindigt.**

    Gegevens PC Leden

    Registratienummer (indien van toepassing)

    Naam organisatie*

    Vestigingsplaats*

    Contactpersoon*

    Straat*

    Huisnummer*

    Postcode*

    Plaats*

    Email adres*

    Telefoonnummer*

    IBAN*

    Datum overboeking/rentedatum bank*

    Plaats en datum*

    * Verplicht

    ** Opzegging dient uiterlijk 1 maand voor de vervaldatum bij ons te zijn ontvangen

    Ik ga akkoord met bovenstaande gegevens en de leveringsvoorwaarden.

    Wilt u de kosten € 71,39 ( is incl. BTW) overmaken op IBAN: NL33RABO0393200213 t.n.v. Capgemini Nederland BV en vermeld in de omschrijving het registratienummer, anders de gegevens van de vereniging of stichting.

    U ontvangt separaat een mail omtrent de doorlopende machtiging SEPA.